تعمیرات زودپز تفال

تعمیرات زودپز تفال

تعمیرات زودپز
تعمیرات زودپز

اوژن سرویس به عنوان تعمیرگاه تخصصی تعمیر زودپز تفال – TEFAL در خدمت شما هم وطنان گرامی می باشد و این خدمات را با ضمانت ۹۰ روزه ارائه می دهد.

خدمات قابل ارائه برای تعمیر زودپز تفال – TEFAL در  اوژن سرویس:

. بیش از سه دهه سابقه کاری درخشان و استفاده از کادر مجرب و حرفه ای اتحادیه

. فروش لوازم جانبی زودپز تفال (زودپز TEFAL) اعم از واشر دور زودپز تفال ، سوپاپ فابریک ، دسته های اورجینال زودپز تفال ، کاور روی زودپز تفال و …

. عیب یابی صحیح زودپز تفال، تعمیر و یا تعویض سوپاپ ها و تست کامل زودپز تفال

. قبول سفارشات تعمیرات زودپز تفال – TEFAL از همه استان های ایران و تحویل به موقع به مشتری

. کلیه خدمات ارائه شده در زمینه تعمیر زودپز تفال در اوژن سرویس دارای ضمانت سه ماهه از طرف این شرکت میباشد.

تعمیر زودپز تفال - TEFAL

سرعت در آشپزی به ویژه برای خانم های شاغل و افرادی که وقت چندانی برای آشپزی ندارند بسیار مهم است بنابراین دیگ زودپز یکی از لوازم خانگی پرکاربرد به حساب می آید حتما برای شما هم پیش آمده که وسایل شما معیوب شده و نیاز به تعمیر داشته باشد شرکت آریابهکار متخصص در تعمیر انواع زودپزها است.

ما مفتخریم که با اطمینان به کار خود و مهارت تکنسین های دوره دیده خود، و با توجه به نیاز مشتری به سرویس و عیب یابی زودپز تفال – TEFAL پرداخته و کیفیت و راندمان کاری بالا را سرلوحه خود قرار داده و در پیشبرد این هدف نهایت سعی خود را میکنیم. جهت بهره مندی از خدمات با ما تماس حاصل نموده تا از نگرانی شما در تعمیرات لوازم خانگی کاسته و خاطره ی خوبی از اطمینان به شما ارائه شود و از تخصص ما در زمینه تعمیر زودپز تفال – TEFAL نهایت استفاده را ببرید.

چرا سوپاپ زودپز تفال بالا نمی آید؟

در صورتی که به دلیل خرابی سوپاپ تنظیم و سوپاپ اطمینان و یا هرز رفتن واشر لاستیکی، بخار از کناره‌های درب و سوپاپ خارج شود، نه تنها غذا پخته نمی شود بلکه سوپاپ نیز بالا نمی آید.

چرا غذا در زودپز تفال دیر می پزد؟

دفرمه شدن واشر دور درب زودپز، خراب شدن سوپاپ اطمینان و سوپاپ تنظیم و تغییر حالت دادن درب زودپز باعث می شود تا غذای درون آن کامل پخته نشود.

‫0/5 ‫(0 نظر)
ثبت ديدگاه

+ 30 = 37