تعمیر غذاساز زعفرانیه

تعمیر غذاساز زعفرانیه

بدنبال تعمیرگاه غذاساز در منطقه زعفرانیه میگردید ؟

پیشنهاد ما اوژن سرویس است …

 

دستگاه غذاساز نیز مانند تمام وسایل برقی دیگر در معرض خراب شدن قرار دارند و عوامل مختلفی ممکن است باعث بروز مشکل در آن شود.

خراب شدن کلیدهای دستگاه غذاساز، پاره شدن تسمه، شکستن تیغه و یا کثیف شدن آن، کار نکردن دستگاه غذاساز و… ازجمله مشکلات رایجی است که در تمام دستگاه‌های غذاساز با هر برندی ممکن است ایجاد شود.

یک تعمیرکار حرفه‌ای برای تعمیر دستگاه غذاساز ابتدا مشکل غذاساز را تشخیص می‌دهد و سپس برای حل کردن آن مشکل اقدام میکند.

  • تشخیص قطعه خراب‌شده در دستگاه غذاساز نقش بسیار مهمی در تعمیر آن دارد
  •  چون هرگونه تشخیص نادرست ممکن است باعث آسیب جدی‌تری به دستگاه غذاساز شما شود
  • به همین دلیل بهتر است با توجه به برند دستگاه غذاسازتان به نمایندگی مجاز تعمیرات غذاساز تماس بگیرید.

معرفی کوتاه محله زعفرانیه:

زَعفَرانیه یکی از محله‌های شمال شهر تهران و منطقه شمیران است. این محلّه که در کوهپایه‌های البرز قرار دارد، و آمیزه‌ای از شهرسازی مدرن و سنّتی در آن به چشم می‌خورد. زعفرانیه یکی از گران‌قیمت‌ترین مناطق تهران می‌باشد.

از شمال به ارتفاعات توچال، از جنوب به خیابان ولیعصر و محمودیه، از شرق به تجریش و از غرب به رودخانه ولنجک محدود می‌شود. زعفرانیه یکی از مرتفع‌ترین محله‌های پایتخت است و ۱۶۵۰ تا ۱۸۰۰ متر از سطح دریا ارتفاع دارد.

این محله در ناحیه ۲ از منطقه ۱ شهرداری تهران قرار دارد اماکن مهمی نظیر کاخ موزه سعدآباد، فرمانداری شهرستان شمیرانات، دادگاه ویژه روحانیت و چندین سفارتخانه از جمله سفارت های آفریقای جنوبی و برزیل در این محله قرار دارند.

زعفرانیه به دلیل قرار گرفتن بر روی گسل شمال تهران، درصورت بروز زلزله درمعرض آسیب جدی خواهد بود. بخش شمالی محلّه نیز که زیر تله کابین توچال قراردارد، در معرض رانش زمین می‌باشد

‫5/5 ‫(1 نظر)
ثبت ديدگاه

30 − = 24

آیا نیاز به راهنمایی دارید ؟