گوشت کوب برقی تفال مدل TEFAL HB95LD38

گوشت کوب برقی تفال مدل TEFAL HB95LD38

دارای یک موتور قدرتمند با توان مصرفی 1200 وات می باشد. که این موتور با کمک توان مصرفی بالایی که دارد موجب افزایش سرعت عمل این دست خواهد شد.این گوشت کوب برقی بدنه ای از جنس استیل و پلاستیک دارد که ترکیب این دو ماده اولیه در کنار هم علاوه بر اینکه جلوه ی زیبا به گوشت کوب بخشیده است، باعث مقاومت استحکام بالای آن نیز شده است. رنگ این محصول ترکیبی از دو رنگ سیلور و مشکی می باشد که حضور این دو رنگ در کنار یکدیگر جلوه ای بسیار خاص و زیبا می آفریند.
این گوشت کوب برقی چند کاره می باشد و چندین عملکرد مختلف را انجام می دهد در نتیجه علاوه بر گوشت کوب، شما می توانید از این محصول به عنوان ابزار پوره ساز، مخلوط کن، خرد کن، غذا ساز و همزن استفاده داشته باشید. این ویژگی موجب می‌ شود تا بتوانید مواد غذایی متنوعی را بدون محدودیت توسط این دستگاه تهیه کنید.

گوشتکوب برقی مدل HB95LD38 برند تفال

ویژگی های گوشت کوب برقی تفال مدل HB95LD38

  • غذا ساز : یکی از مهم ترین قابلیت ها و کارکرد های این دستگاه، این است که دارای کاسه غذا ساز می باشد. و ظرفیت این کاسه برابر با 3 لیتر است. که ظرفیت بسیار بالایی است و برای آماده‌سازی غذا های مختلف در حجم بالا گزینه ی مناسبی به شمار می‌ آید. جنس کاسه ی غذا ساز این محصول از پلاستیک فشرده ساخته شده است. که کاملا مقاوم و ضد ضربه می باشد.
  • قطعه کالا مرکز فروش قطعات گوشت کوب برقی تفال
  • قابلیت شستشوی قطعات در ماشین ظرفشویی : تمامی قطعات و متعلقات این دستگاه قابلیت جدا سازی از یک دیگر را دارا می باشند. و پس از هر بار استفاده می توانید به راحتی این قطعات را از یکدیگر جدا کنید و در ماشین ظرفشویی به شستشوی آن ها بپردازید.

اوژن سرویس مرکز تعمیرات گوشت کوب برقی تفال و قطعه کالا مرکز فروش قطعات گوشت کوب برقی

‫0/5 ‫(0 نظر)
ثبت ديدگاه

72 + = 75

آیا نیاز به راهنمایی دارید ؟