تعمیرات بخارشوی سعادت آباد

تعمیرات بخارشوی در سعادت آباد

تعمیرات بخارشوی دلونگی
تعمیرات بخارشوی

همانطور که می‌دانید بخار شو با برندهای مختلفی در بازار وجود دارد .

قطعات موجود در هرکدام از آن‌ها ممکن است با بخار شو دیگر اندکی تفاوت داشته باشد.

تصور کنید درصورتی‌که از تعمیرکاران غیرمجاز و غیرحرفه‌ای برای تعمیر بخارشو خود استفاده کنید چه مشکلاتی ایجاد می‌شود؟

ممکن است آن تعمیرکار نتواند بخار شور شما را درست و اصولی تعمیر کند و یا حتی مشکلات دستگاه شما را نیز افزایش دهد و یا اینکه بخار شو مدتی کار کند و در زمان کوتاهی خراب شود؛

همه این مسائل بالا رفتن هزینه‌های شما را در پی دارد چون شما مجبور می‌شوید تا مجدداً بخارشوی خود را تعمیر و یا تعویض نمایید.

برای جلوگیری از به وجود آمدن این مشکلات به تعمیرگاه مجاز و مرکزی بخارشو در تهران مراجعه نمایید.

اوژن سرویس مرکز تعمیر انواع بخارشور

معرفی محله سعادت آباد

سَعادَت‌آباد یکی از مناطق شمیرانات در شمال غرب شهر تهران است. این منطقه در کوهپایه‌های جنوبی رشته کوه البرز و در منطقهٔ ۲ شهرداری تهران واقع شده‌است.

پیدایش و پیشینه

سعادت‌آباد متعلق به شاهزاده محمدجعفر میرزا قاجار بود. در سال ۱۳۲۷ خورشیدی سید ضیاءالدین طباطبایی این ده را که مخروبه و بدون سکنه و زمین‌هایش ریگزار بود؛ خریداری کرد. سه دانگ آن را به نام خود و سه دانگ را به نام همسرش بتول ثبت کرد.[۱]

در شروع کار با استخدام آشنایان یزدی و کشاورزان که همه سید بودند این ده را سادات آباد نام‌گذاری کردند که گندم‌کاری، یونجه‌کاری و پرورش خرگوش از نوع آنغوره انجام می‌دادند. او با فروش گوشت خرگوش به مغازه‌های چهارراه استانبول و فروش پوست خرگوش و پشم آن برای تولید کلاه و پالتو به بازرگانان و به دست آوردن پول از این راه هرچه خرابه بود را آباد کرد و به آب رساند.

سعادت آباد 

تصویری از یک بلوار در سعادت آباد در فصل بهار.
ساختمان‌های سعادت آباد تهران در غروب 

ساختمان‌های سعادت آباد در ساعت‌های منتهی به غروب

همراهی کارگران و مدیریت سید ضیاءالدین طباطبایی به منطقه آبادانی بخشید و با اضافه شدن کارگران غیر سید و تلفظ آسانتر، سادات به سعادت تبدیل شد.

گندم مزارع سید ضیاءالدین طباطبایی تأمین‌کنندهٔ غلهٔ بسیاری از مناطق تهران شد. انواع میوه‌های مرغوب آن زمان از باغ‌های سید ضیاءالدین طباطبایی (در سعادت آباد) تأمین می‌شد. او به پیشنهاد سر ریدر بولارد سفیر انگلستان در آن زمان به پرورش نوعی خاص از خرگوش پرداخت و در طول ده سال به‌طور مداوم پانزده هزار خرگوش در مزارع سعادت آباد پرورش داد.

 

‫5/5 ‫(1 نظر)
ثبت ديدگاه

21 − 19 =

آیا نیاز به راهنمایی دارید ؟